Ärligt talat..sluta prata.... ingen bryr sig.

I'm back ;) Med mindre på sidan. Har sparat min så kallade design på en annan sida om de skulle komma en dag som jag ändrar mig (;

Det är så grymt varmt inne och jag är rastlös >v<''
Väntar på svar om en kattunge... hela dagen.. aja kanske borde röra mig bort från datorn en stund.. för ärligt talat orkar jag inte sitta här längre.. Jag har bara glott på parenthood XD och hittat ursäkter för att inte gå ut .. men nu räcker de xP

I vilket jäkla fall som helst (;
Igår kväll var jag iaf på bio, trevligt (; Så på Eclipse med syster och mamma. Och den ä mycket bättre än 2:an. New moon är...Lame! o.o jämfört med denna. Så ja nice-igt.
Skulle någon läsa och vilja se den så ska jag inte skriva spoilers. Men böckerna bör läsas innan man ser filmerna. (;



Simma lugnt 8D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback