BE a reason..be MY reason

Nu ska jag sova (; De blir att lägga sig hyfsat tidigt idag eftersom vi ska upp tidigt imorgon ^^

Nu så har jag en liten fundering också.. ingen som säger detta ska ta illa vid sig eller så men.. Varför säger typ stor gråta.. Eller "han sten-dog" .. Jag ehm.. klarar inte riktigt av detta x) Jag vill ha de till typ.. "jag grät jätte mycket" .. Och sten-dog ... Ursäkta men jag tror inte personen/djuret i fråga blir mer än just död..

Så..ja de var de jag undrade och ville få ur mig x9 ganska onödigt och förolämpande (?) eller jag vet inte x) kom och tänka på e nyss bara ;9




Motljus(sänglampa),Natt kläder xD och äähh glömde de sista DOH! juste! ;D retard LOOK 8D

GOD NATT! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback