Bye bye 8th grade!

Jag har sommarlov om 14 timmar.. 8D och jag längtar efter att vakna imorgon och känna .. ähh? lite obeskrivligt men för alla som på något sätt älskar sommaren vet vad jag menar xD

Sedan är de roliga,fartfyllda,soliga,slöa dagar som gäller 8D .. Eller njaa någon regnig dag kan de ju få vara också iof x)Har inte så värst mycket planerat inför sommaren ^o^ De enda som är satt datum på är närcon ;D Om biljettköpet fixar sig imorgon dvs :S

Men nu så ska de faktiskt bli skönt att sova.. om jag lyckas de vill säga ^^ Sedan efter sommarn är de ju 9:an .. uhu ;_; xD i'm afraid o.O .. nae förhoppningsvis ska e väl lösa sig. De är väl egentligen gymnasievalet som oroar mig mest :S

FREEDOM FREEDOM.. hhaha xD rutschbana is my thing 8D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback