It goes on endlessly ..let this gun ...

De har blivit för många nedräkningar till skolavslutning i inläggen nu det senaste o.O Hur kan e komma sig? xD Nej nu ska jag lägga av och inte nämna det förens torsdag då de antagligen kommer komma upp bilder från avslutningen (;

När jag kom hem idag mådde jag ..piss -_- Ont i huvudet >.< De blev liksom bara att slänga i sig en macka och typ alvedon. Huvudvärk är något av de grymt jobbigaste som finns (stooor överdrift det finns en miljon saker som är  mycket värre) >.<' Tyvärr blir de mer sånt nu när de börjar bli varmt ute + att de är / var åskluft ute vilket inte gör de speciellt mycket bättre. Syrran var i alla fall schyst och slängde iväg med tidningarna eftersom jag tog en fredag för henne för inte så länge sedan (;

Sedan har jag vart grymt lat (heh suck..dagens ungdomar? xD) Så efter jag sovit på soffan så har jag i stort sett bara vart vid datorn... (mina dagar är nog inte om roligaste.. de kan jag verkligen inte påstå x] ) men jag kan ju ändå skriva om de 8) då har jag i alla fall sysselsättning i ca 10-15 minuter (;

jag ger upp .. hittade ingen kul/bra/3:de kategori bild XD
lägger upp en låt istället  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback