Piff paff *'*KABOOOM!!*'*

Visste inte om jag tänkte blogga för jag hade liksom inget att säga .. eller ja de var tills några minuter sen. Vårat våffeljärn small nyss >.< hurra .. jag var ju liksom förväntansfull och otålig och så börjar de spraka .. STOR suck.
Heeh i vilket fall som helst så blir de pannkakor på våffelsmet istället x).

Annars idag så har jag haft roliga och mindre roliga lektioner ^^ Engelskan kollade vi på "This is England" de måste va den värsta film jag någonsin i hela mitt 14 åriga (nästan 15 åriga) LIV!! O.o''' AAHHH så pissigt.
Svenskan var i  alla fall kul vi körde typ frågesport (kind of). Och jag kom på att Simon var en fågel 8D ja i alla fall nästan.. ihåliga beeen o.o xD Sedan när man fått 10 rätt så fick man sluta så efter de drog jag Erri och Juzen ner till ica och köpte frukt som vi sedan hade vid stranden ^3^. Jag badade väl inte riktigt utan mer doppa mig typ några gånger.. än så länge är de kallt i vattnet ;9

Sedan tog jag bussen hem (; härligt att gå från centrum i solsken ^^ Nu har de dock dragit upp och de e halvt om halvt smått mulet x) ..

Nu ska jag göra onödiga saker som att bädda min säng fast de inte har någon betydelse jag menar hallå klockan är kvart i åtta bara en kvart kvar till sängdags ju.. :(.. HAHAhha XD okej kanske inte men jag ska bädda den i alla fall .. så de så! ;D


BEFORE - AFTER

HAHA skämt åsido

Nu drar jag peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback