Wälkåm inni stuugaan.. FAILADE RUBRIKER.se ;)

Kära mamma och pappa. Jag var uppe till 04:15 inatt bara för att jag inte hade någon lust att sova detta kommer ni dock inte få veta för att ni aldrig kommer få url:en till min blogg 8D

Huum haha jag gick inte upp förens klockan var runt 12 och nu har jag världens energi.. Så jag kanske skulle masa mig ut och springa lite? (sedan så har jag tänkt på hur mycket jag använder ordet masa..är de ens ett ord? synonymer på de kan väl vara typ.. släpa.. xD)  Om någon nu inte skulle förstå vad jag menade o.o

Förövrigt lyder dagens prognos regn och mulet..ja kanske inte nu för de är bara mulet för tillfället.. Sedan så har jag kommit på att jag känner mig ganska obekväm med att de är sommarlov nu.. Antagligen för att jag inte kommit in i de än xD

Och sedan så vill jag lägga upp lite random fakta om mitt rum :D
  • 1 ...Jag tror jag hatar de..
  • 2 Jag har en bok liggande på min säng
  • 3 Nu är den borta bara för att jag kände för att flytta på den..
  • 4 Jag längtar tills de blir dags att tapetsera om (vilket behövs BIG TIME!)
  • 5 De är fullt med lådor
  • 6 Jag vill möblera om de.. typ NU o.o
  • 7 Jag har bara en liten springa att titta ut igenom fönstret för att jag inte orkat skingra gardinerna..
  • 8 De ligger pennor över hela mitt skrivbord -_-
  • 9 nu blev jag sugen på att måla
  • 10 9:an hade inget att göra med hur mitt rum ser ut -_-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback