De kallas komplikationer.. o.o

Jo jag har ägnat dom senaste tio minuterna att skratta åt mig själv.. jag nämnde ju tidigare att jag inte kan använda solskydd xD Och idag på friidrotts dagen brände jag mitt ansikte (kind of).. sedan så hade luggen vart lite jaa ähm på båda sidor så nu har jag två vita streck i ansiktet.. XD och jag kan inte låta bli att tycka de är jätte kul fast jag borde göra allt för att få bort de XD Aja dom försvinner väl (;

Friidrotts dagen vart i alla fall kul (: Även fast vi inte gjorde så värst mycket ^3^ Kula,Dragkamp,Boul sedan gick vi ner till havet 8D gick i till typ lite över knät (mahah mig ingen fegis neei xD).. Fast de var inte såå kallt ^3^ xD



wierd pic 8D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback