Jag ska springa genom natten och kylan..

Hejsan hoppsan! :D
haha just nu är jag väldigt glad.. och om någon skulle fråga varför (dvs bara jag XD) så vet jag inte :3 De bara blev så haha XD

I vilket fall som helst så är de soligt ute nu 8D De blåser en del men vem bryr sig.. eller jo jag bryr mig.. de kunde sluta blåsa faktiskt ^^ Men i all fall. Har vart med mamma och planterat typ jordgubbsplantor, ska klippa gräset sen (är det tänkt), Hjälpa till att laga mat blir de väl också. Blir första grillningen för i år and me like ^^


Med tanke på solen så har jag nog aldrig vart den där personen som solar o.O Dels för att jag inte tycker de e kul.. Jag blir för rastlös xD Så jämfört med en del så är jag nog ganska blek än så länge. Eller de blir de väl ändring på snart när de är dags att masa sig ner till stranden (för att bada). Men iof.... så kan jag ju inte använda solskydd osv. eftersom jag får allergisk reaktion >.<' Så de e skjortor som gäller..

.........jag var ju bara tvungen att lätta mitt hjärta.......... HAhahaha x''D nu ska jag hacka sallad 8)



Den första av alla fail bilder xD men den e ju från idag (;


Måste ju visa att de är sol nu ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback