Listan är gjord.. jag tror du förstår

Jag tycker mormor och morfar kunde stannat ett tag till ^3^ Men eftersom morfar är dålig och har sin cancer kan de ju va skönt att komma hem också (;

Nu ska jag nog bara glo sönder någon tråkig film/serie 8D De är ju bara de man måste göra på en lördag ;) Hmm imorgon kanske de blir att bada, om jag orkar de vill säga. Jag skulle inte göra de nu i alla fall XD

Jag ska gå här från nu.. Mina händer svettas tangentboret är svart=VAAARMT höhö xD
Varför måste dom ha choklad reklam på tv? Så onödigt..
  • 1. Vi vet redan att den är god..
  • 2.Jag kommer ändå inte få ut den ur tv hur mycket jag än vill.
  • 3.Sedan kommer alla klaga på detta och fullkomligt hålla med mig.. bara för att jag jämför min coolhet med en död fisk ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback