Lost in a game youre not playing

Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse; TITTA!! EN TOMAT :O 8D

Är så lagom trött efter idag.. -_- snart är de sommarlov iaf fiiF*N va gött 8)
Btw så klarade jag inte av klädsimmet, efter 16 längder gav sig nacken.. och jag brukar inte ge upp.. mådde jätte dåligt och jag blev i stort sett tvingad ur bassängen O.O'' Känns dock mkt bättre nu men de blir väl fortfarande att åka till doktorn och kolla upp de snart >.<'

Idag hade jag tänkt att snacka skype och typ bada eftersom de e sånt fint väder men så skulle vi få främmande så de sket sig ju direkt xD

Syrran delar ut tidningar och jag märkte nyss att hon glömt mobilen (smart ass >.<) Har lust att byta med henne .. gee mig en knapp mobil? 8D Aja lite tjat så kanske? mohahah eller inte men ändå XD
O eftersom jag sitter vid "stora" datorn kan jag bjuda på en bild idag 8D XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback