My gosh.. BORT,GJOOOOOORD -_-' och ignorerad

Heh de har blivit kallare ute igen (fan?) man kanske inte får svära ? (f*n) isf då (; XD

Ähhum ... hum..hum. FRÅN HUMBRIDGE :D.. nej alltså jag är okoncentrerad precis som frätande syrorna du får handskas med med i kemin. Igår var jag hemma från skolan -_- problem med magmunnen igen så SUCK.. >.<' ligga med illamående,magkramp och spy -_- jag hade hellre valt världens segaste matte lektion.. Som vi förövrigt hade prov i idag ^^ Tror de gick bra (; eller ja vi får väl se iguess xD

Ska nog gå ut d hade vart nice.. har dock läxor att göra men dom kan vänta lite ^^ Tänkte cykla tror jag eller gå 8D fast de är inte alls lika kul .. o.O'

And.. here is a song ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback