one thing

Nu måste jag gå och lägga mig o.O ska gå upp halv 4 och åka buss till ullared xD Tror det var 3 år sen sist gång.
Laddar min ipod, allt annat inför imorgon är klart. Men jag kommer nog garanterat vara trött när jag går upp om 5 ½ timme x)

Jag ska nog i alla fall sova nu ^^'
Konbanwa ;D

Det är en impuls..mycket vanligt

Jag måste hitta en bra bok att läsa o.O.. NU
vart ska man börja leta?

Don't wanna be a wannabe..like you ^^

Mohhää mad >.< you really think you better than everyone else,you're just annoying and I don't like you.. at all -_-'


HEELG :D
Och jag dricker julmust o äter pepparkakor ^w^ Humm förutom de så är jag rätt trött, har nog fortfarande lite feber och sedan så har jag fått nya pills o.O De gillar vi inte -__-'' dom är stora långa lila saker och smakar avskyvärt xD


Fast.. nu ska jag hitta någon rolig film att se på :D
BTW. på söndag är de första advent ;D som om ingen redan visste det o.O'


Dear noone it was a long time ago you know

Hemma :D, trött -_-' SOVA 8D
Jag MÅSTE få in mer bilder i datorn xD detta börjar bli tråkigt ^^

silver line have to shine

Sitter och kollar lite smått på tv. Kom nyss hem från vårdcentralen och dom tog odlingar och jag ska börja med något penicillin liknanade igen :/ De är inte förens i december som jag ska till hudkliniken även om de inte är så långt kvar. Sista lektionen idag hade vi lucia träning ^^ Eller ja vi som anmält oss och är med xD Detta var 3:dje gången vi tränade tror jag x) Kan inte riktigt hålla koll på sånt men jag tror i alla fall det ^^ Jag fick pröva och sjunga mitt solo :S hehe nervös xD Stod framme vid piaonot och klämde i på min vers, de gick bra fast jag var nog lite ostadig på rösten o.o när jag satte mig igen så skakade mina händer xD Aja de blir nog bättre ^^

Nu ska jag väl vila lite eftersom jag är så trött ;9 Sedan blir de att kasta i sig lite mat och iväg till nästa lucia träning med våran sommarkonfa grupp och detta årets sommarkonfa-grp.

Bai~ ^m^

Du är en guldfisk ;<

Här finns de snö på marken o.o jag är femton sen 13:34 x) Och nu måste jag sova för jag är trött 8D

Vad kan jag säga? XD jag blev nyss 15 O.o :d

Vad kan jag säga? XD jag blev nyss 15 O.o :d


Dance you but socks OFF 8D

Jag sitter vid Erris dator och har precis käkar mat som hennes farsa gjort (KULINARISKT GENI :D) stark mat is the shiet! ;D Nu ähum så är de bara två timmar kvar tills discot börjar dock tror jag inte att jag nämn något om de o.O. Och om en timme? eller typ en o en halv e de väl typ dags att göra sig i ordning 8D XD

Erri har kramp :D :D i stitt finger o.o LOL gitarrer är DANGEROUS XD
Och så har hon skrattanfall HARDcore o.o xDD Sedan så vet jag inte om hon har några bilder...

-har du några bilder?
-på min dator??
- DUUH!
-Vad för bilder?
- Vad som helst...
- av dig?
- nej? Jag ska LETA :d  :D



Erris FIGMA dolly xD

Reach for nothing

Jag vet, men jag orkar inte bry mig. Det finns inget mer att kämpa för, du tog allt med dig och gav de till någon annan. Men det är ingens fel...




Hade svenska prov idag och äntligen är de dags att sova o,o Dagen var långt ifrån fantastisk men man kan ju alltid drömma. Höjdpunkten måste nog ändå vart när jag gjorde drop & roll i korridoren. De tyckte dock ingen annan av alla personer där -__-' Min "humor" är missförståd (felstavning?)
God natt >u<'

Är det inte spännande?

Hahha jag har lyckats!? ..tror jag o.O Eller nja bortsett från själva videon ^^'


DEL 1



DEL 2

Look in the eyes

Med tanke på att de skulle ta över 4 timmar att överföra min video så tror jag att jag kan klippa bort en del? :p
Okej jag delade upp den på något vis.. frågan är.. är de verkligen värt det? o.o xD brb

Put your hand in the air cause you don't care

Nu ska jag "sova" på soffan i en halvtimma, sedan är de dags att gå upp till bussen :< jag skulle behöva sova XD
BTW. så har jag gjort en video.. jag vet ZOMG xD Som jag kan lägga upp när jag kommer hem.. eller nej.. efter jag delat ut tidningar föresten... Aja hajdåå!

Ouran high school host club

Gissa vad jag får av syster i födelsedags present? ;D
happy happy joy joy ;D

On trip

Sitter i bilen på väg till mormor och de är varmt o.O eller ja i alla fall I bilen utanför? Inte så mycket. Lyssnar på spotify och ja de är väl allt x)) funderar på att spela sims -_- frågan är om de skakar för mkt? Nja vi får väl se iguess.
jag & syster XD

Life is good I can't complain

Tummen ser... inklippt ut 8D xD
Jag är uttråkad och vill ha min gitarr men jag glömde att ta med den o.O XD Sitter och lyssnar sönder gamla låtar på spotify eller ja något i den stilen. Mohaha nej vet ni? fåglar är coola 8D

Kind of funneh huh?

Ikväll har jag glott på tv.. något jag gör för ofta? o.O nej, nej, nej jag är inte alls tv beronde ^^'' Förövrigt har jag välinte gjort något speciellt kul? Fotat lite med pappas gamla kompakt kamera vilket faktiskt inte är så dumt när man sitter och redigierar dom i photoshop sen ;D
Lite nice att faktiskt kunna få in höstfärgen på alla löv (;
Eller göra en bild lite mer hemsk XD o.O

Fly ditt land och lämmna allt

Sitter i datorsalen och har gjort något spel på internet om att fly fråpn sitt eget land. De var något som ingick i SO och när man var klar kunde man väl i stort sätt göra vad man ville och jag har inget annat att göra ... lol xD Fast mer än såhär kan jag jag inte skriva för jag har inget att skriva om.. o.O Alla här inne sitter i alla fall med huvudet fast klistrat i skärmarna.

Det som är värst är väl ändå att man inte för vara inne på youtube och liknande -__-''
Skriver mer senare ;p

Villni spela spelet kan ni gå in här: http://www.motallaodds.org/game.html


bom bom huum

Jag kan väl påstå att mitt tidigare inlägg var..onödigt ^^ xD Men i vilket fall som helst så är det kallt och snöigt ute. Och om ungefär en timme ska jag cykla väg för att öva med lucia tåg numero 2.Har redan vart på första övningen i skolan och de ser ut att funka rätt bra ^^.
Idag är jag trött och jag fryser.. Så när jag kom hem sov jag på soffan i ett par timmar för att sedan vakna och i panik fråga vad klockan var xD
Nu ska jag nog sätta mig med min gitarr en stund så smell yah later ;P   (eller något i den stilen (; )


Jag och erri sitter vid ett varmt element ...

Jag och erri sitter vid ett varmt element och det är grymt 8D för annars så är det skit kallt :< men jag tänkte gå i ide bara så alla vet det O.o så jag slipper kylan ^^ Hehe


Like it was something

Imorgon (snart idag) så är höstlovet slut och de är dags att dra sig tillbaka till skolbänken. Känner min inte så peppad inför det o.O Ledigt i några veckor till hade inte skadat :D Men jao jag får snart gå o lägga mig. I ett varmare rum 8D Har haft ca 14-15 grader där inne 24 /7 -__-' men vi har flyttat runt lite möbler så vi kunde sätta på elementet ^-^ GREAT!


14 dagar kvar

Min blogg är lite för mörk så jag hade tänkt ayy ändra på det senare x) Just nu så ska jag snart iväg o handla sedan ska jag vistas på utsidan eftersom det är fint väder.
Att säga att det är ljust ute är nog en underdrift x)

knaske är inte samma som kanske

Idag är det den 5 november för de som har missat och kommit bort sig i allt höstlov x) Och för att jag ska kunna nämna att jag fyller om 15 dagar 8D Jo nja.. jag har väl tagit ut de lite i förskott x) 

Dagen har jag ägnat åt att packa ur mammas bil och spelat sims3 och nu glo på tv. Senare ikväll blir det iväg till ngt halloween grejs, samma somm vi var på förra året och typ hjälpte till att måla små barns ansikten XD. Så mja..vad mer? Jag har duschat 8D Ehm crap.. that's all ^^

HAHAh fråga inte xD Eller jo.. Eller nja när jag låg hemma hos pappa och mådde illa fick jag en rush och satte mig upp och lekte med hushållspapper o.O Skulle  publicerat bilderna då men jag mådde jätte illa strax därefter så inte förens nu hamnar den här x)

FI FAJ FUM

Vaknar runt sju, mår illa. Inser att det är magmuns illamående, rusar till toaletten och tömmer maginehållet i toaletten.. -__-' Sitter med samma illamående på samma plats i över en timme. För att sedan få hjälp ut till soffan och ligga där resten av dagen. Mår bättre nu, dick kan jag inte stå upp utan att börja må illa igen o.O''
Hoppas de börjar ngt kul på tv:en snart ;<

I walk through hell for you..



Mamma har hjälpt mig sticka mössan på bilden som jag inte tar av mig ^^ x) Dock är jag nu hemma hos min fader och mamsen är uppe hos mormor och fixar lite stuff. 

Däremot gör jag ytterst lite just nu. Lyssnar till spotify och grejt music (; 
Natten mellan igår och idag "sov" jag över hos Ame med Juzen och Erri eller Ame ute på soffan för hon ville sova och vi kollade på paranormal activity heh den var ganska grym och eftersom jag är lite feg av mig tryckte jag sönder fingrar på mina kära vänner nära slutet ^^'' Eller ja Erri var rätt så bra på de också XD

Åt pannkakor till frukost och blev hämtad typ kvart i tolv x9

Med tankte på att jag var uppe till halv fyra så är de nog snart dags att sova -_-'

RSS 2.0