Just don't have the time right?

juzen on THA skolavslutning-s dagen >u< x)

Sitter med en handduk i knät. En laptop blir en aning varm när den står i knät för länge (hehe..). klockan är 22:33 ville bara liksom slänga in de för att de är lite coolt! .. jaa okay inte så coolt , de e jag som är "nerd" xD ...

Om sådär 12 timmar har jag börjar höstterminen i 9:an. Sjukt de känns som jag började 7:an igår o.O
Tror 8:or och 9:or skulle börja 10:10 och nya sjuor 9:30 hehe sweet. Nae men för min del spelar det ingen roll eftersom jag ändå kommer ta den tidiga bussen ut. Juzen skulle också va där tidigt så vi kan ju vandalisera hela skolan medans vi väntar. ^^ Eller aah okay njaa kanske inte. Kolla vart vi har skåpen detta året är nog bättre (snälla inte i b-korridoren igen..please?). Under lunch raster och övrig tid är de mest stökigt är. Kanske inte så konstigt eftersom de e den största... tror jag? Heh de e den nog. Jag skulle nog vilja ha borta i F... Har dock ingen rimlig förklaring till detta. Ehm de finns en blå dörr där? :D...iof.. sådana finns de ju typ överallt.

Ähum jag bör väl snart dra mig till sängen och sova? eh ..heh i guess.. good night x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback