By now you know that.. I come for you

Hittade texten på random bilddagbok.. men i vissa lägen så har texten en poäng ..

klubbor blir cigaretter.
de oskyldiga blir till slampor.
läxor hamnar i papperskorgen. kvarsittning blir avstängning.
läsk blir vodka.
cyklar blir moppar.
pussar blir sex.
kommer du ihåg när att vara hög betydde att man hade mycket fart på gungan?
att skydda sig betydde att ha hjälm på sig?
när det värsta tjejer kunde göra va att ge en baciller?
pappas axlar var det bästa stället på jorden och mamma var ens hjälte.
dina värsta fiender var dina syskon.
krig var bara en lek.
den enda drogen du visste om var värktabletter.
den värsta känslan var när man skrapade knäna,
och hejdå betydde bara "vi ses i morron."

och vi längtade efter att få växa upp...?



För att fortsätta då.. Idag så var vi uppe tidigt för att vi skulle handla så nu är de gjort för denna månaden också i princip 8). Vädret är jätte fint men blåsigt >.<'' DOH!
Hjälpe nyss syster att färga håret x) Eller ja de är ju inte klart förens klockan är ähum.. tjugo i två x) Sen blir de väl äta och senare springa ut med tidningarna >.< ... Eller nja jag är för lat för att springa.. Vi kan kalla de en rask promenad istället ;) xD Imorgon såå..

Gifter sig Viktoria & Daniel (reservation för ev. felstavning >.<' )
Dock hinner jag nog inte se bröllopet eftersom vi ska på något släktkalas till farfar + sambo. Lite kul men helt fel dag? (; nja lite iaf XD Får väl ta och dra fram min klänning också xD .. Gick nästan alltid i klänning som liten men jag växte väl lite ifrån de o.O'' Tycker dom är jätte fina och så men  njaa jag vet inte x9 Passar nog inte så bra i klänning.. I guess >.<'




TITTA TITTA!!!! TITTA :O en halv seriös bild 8D!! ... okej förlåt >.<'' x)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback