You know i'm not really here..

Trodde jag skulle bli tvungen att göra de oförberedda matte provet idag men antagligen hade vi annat att göra som att räkna ett gammalt nationellt prov så jaa. Jag slapp 8D ... xD På både gott och ont kanske? Tror inte ¨han hade ändrat mina betyg efter ett resultat dock.

Soligt har de vart hela dagen och om de e fint väder imorn drar jag juzen och erri och kanske amelie (ithink ^^) ner till stranden ^3^ Mee like. Isf blir de första badet i havet (woho! rim saga 8D) för i år ^o^

Annars har jag faktiskt lite allmänt tråkigt.. no surprise there o.o kanske borde gå ut en stund ist för att sitta inne och mögla.. (jag gillar inte mögel.. 8D.. inte ens den vidriga osten.. XD)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback