från 22 maj (idag) dvs :D

Shit vilket härligt väder :d Nästan helt klarblå himmel och säkert minst lika varmt som igår (; jao.. Idag kommer i alla fall mormor och morfar hit ;D Första gången dom hälsar på sen vi flyttade in ^^ Tror dom skulle komma runt ett sedan så stannar dom väl några timmar vilket betyder att jag inte kommer skriva något (;
Blir de inte allt för sent kanske jag kan få cykla ner till stranden? Men de vet man ju aldrig >.<

Åh jag har lust att slänga in en bild också XD För första gången O.O'' Måste bara hämta webbkameran först (;
Hah och bilden är på plats xD Såhär fint väder är de i alla fall idag. Bilden i sig är väldigt dålig men jag orkade inte göra på något annat sätt just nu. Blir de att jag köper kameran kommer de definitivt komma massa bilder hela sommaren även om de inte är någon som läser ;D

Nu ska jag nog gå ut en stund . Eftersom morfar har ont av värmen kanske de inte blir så mycket utomhus göra sen xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback