Bra att ha..(?)

I'm back. Och just innan jag loggade in kom jag o tänka på att jag typ skriver wierd och framstår värsta tönten men de ääär jag inte..jag måste baa ändra detta! :(

HAHAHaha no way! "nerd" blog it is ^^ Jag kommer nog aldrig kunna gå ifrån mitt dåliga skrivsätt och överdrivna smile-isar XD

Få se var, var jag? Juste.. var ju iväg på marknad x) Fick köpt lite saker och eftersom min blogg är allmänt tom kanske jag publicerar någon bild imorgon på grejerna (; Köpte/fick i alla fall bl.a:

  • 2 orangea "hoodies" en med reflexer som jag ska ha när jag delar ut tidningar till hösten/vintern
  • 1 t-shirt med texten : Be happy XD
  • Plånbok, heh behövdes big time >.<
  • Stövlar till paddlingen som ska göras med klassen inom snart framtid
  • sockar x) mm.
Sen är de möjligt att de är något jag har glömt.. men I don't think so (; Nu ska jag göra ingenting en stund hehe
så.. baai~


heh 2007 o.o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback