på onsdag är de fläskkotlett på torsdag är de fläskkotlett



Hahaha XD ica reklamer kan nog garantera att jag sett allihopa o.0 Och hade ju gära haft dom på smamliings box (; XD
Idag har jag redan skrivit ett grått och tråkigt inlägg men idag har jag vart orange i min hoodie 8D Så färgklick typ. Ehhhm..Ikväll har jag kollat på fångarna på fortet som förhoppningsvis resten av sverige (?) så jag inte känner mig mobbad som den tv människa jag är (; och alltid vart >.<
Imorgon är det i alla fall dags för första engelska lektionen i nian och elevensval (dvs bild). Även lite NO och franska (;
Heheeh jag börjar bli en aning trött tror jag börjar märkas när man sitter och grimaserar framför spegeln framför datorn ... o.o dock för att jag gör de ändå när jag sitter just här men.. Go natt 8D
en kall vinterdag i mars ^-^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback