Vi fick rosa mappar

Slutade skolan för ett par timmar sen och nu ska jag ta de lugnt en stund innan de e dags att jobba x) Sen är de HELG ^^ nog för att jag skulle kunna tänka mig skola ett några dagar till eftersom vi bara har gått tors-fred denna veckan. Inga riktiga ämnen idag heller förutom franskan.. Vi fick rosa mappar o.o'' hahaha ROSA! xD Lite udda tycker jag..heh. Tyska eleverna fick minsann svarta o.O I vilket fall som helst.. Sedan så hade vi NO,Matte,och PT/KR alla med våran kf x)

Eller ja på projekt-tiden kom studie och yrkesvägledaren (tror jag de kallas) SYV och pratade om prao.. så för en stund sedan var jag o fixa prao plats ^^ Känns skönt att ha de gjort (;

Sitter vid datorn hos pappa så jag passar på att lägga upp lite gamla bilder 8D


Härligt blåmärke efter judon xD

December 2008

September 2009

Februari 2010

Februari 2010 XD ett av de ställen där de var MINST snö ^^ de där i  bakgrunden är en hög häck

April 2010

Sedan har jag inte mycket mer bilder här (hehe jo en del) men inte från senare än april (;
Sharrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback