Wrong

Jag är nu inne på mitt 116 inlägg just nu ^^ Och jag skulle ju kunna skriva något lagom intressant men jag har då ingen aning om vad de skulle vara o.0 Sitter iaf hemma nu och kikar smått på tv:en x) Sagan om ringen III går ju på 3:an och de finns inget annat att kolla på. Och som vanligt har ingen av dom bloggarna jag vill läsa uppdaterat xD

Imorgon är de i alla fall dags att återvända till skolan x) denna veckan gick vi ju bara 2 dagar så nu är de fem till denna veckan oj som om inte de var uppenbart? Blir att träffa dom 2 nya lärarna också, tror de var i SO och musik ..eller nja jag är rätt säker på att de var de (;

Det är en söndag och jag har gjort i stort sett ingenting och har ingenting mer att säga...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback