you can look at me, I don't need to fit in

Börjar jobba idag..-.- Ändå tycker jag nog om de XD nja okay undantaget när jag gick i snöstorm o.o haha. I alla fall (; Idag har jag vart nere på vårdcentralen? (det heter så?). Fick penicillin för det under armarna, så nu är de bara att hoppas de försvinner...

Skulle se om jag hittar min webbkamera men ähum jag har glömt vart jag lagt den. Eller den är antingen i mitt rum dvs..här någonstans eller i min datorväska så är den inte här så är de ju bara de stället kvar xD

Tänkte nämligen rita ngt och ehm jag lägga in de här?
Mina bilder är oftast så osammanhängande med inlägget och jag själv tycker inte de är särskilt...kul?


okay jag kan inte hitta den :<
OCH de regnar ute :<


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback