Everything is a f**king confusion

Sitter och lyssnar igenom min spotif..........

Nej de gör jag inte alls 8D Jag sover.. jajjemän sover som en stock, leker inte pirat heller för del delen (it's actually true (; ) Fattar inte vad dom gravida simmarna i sims 2 gjorde i badkaret o.O Alltså när om lekte pirat.. eller va de sjörövare? O.o (vad trodde du egentligen?..jag var ju redan inne på pirat spåret :D ) Vidare till olagligheterna på... Hahha nej då de är inte min grej XD

För att runda av detta smidigt (;... Ähum klockan är 00:27 jag SKA sova. Jag HAR inte fått något svar :<. Men ska kolla mejlen igen bara ifall att.

Jag gillar "min" tomma designen för att de är ingen störning från texten. För att den hade vart obetydlig eftersom jag kommer på mig själv kolla andras bilder mer än de dom skriver. Och de e ju egentligen inte bilderna som är roliga ? Är det bara jag ?

Aja skriver väl mer senare idag i guess. Tänkte städa idag på förmiddagen i all fall ;) Inte för att de är såå stökigt men ibland måste man göra avvikande saker från de vanliga för att förstå hur tråkigt man har ! :D nej då just kidding.. Nae jag bör nog sluta här min text börjar bli fumlig o.o''

Natti x]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback