Nav* är där uppe ^

Jupp den sitter nu förövrigt över min header (; pretty awzume ^^
Har lagt till några kategorier som bör komma upp så småningom. Nu hade jag egentligen bara tänkt att länka lite musik (; Alla är till spotify >_< för de bör väl de flesta ha nu?

ItaloBrothers – Stamp On The Ground - Radio Edit
Disturbed – Land Of Confusion
Hoobastank – The First Of Me
The Used – The Bird And The Worm - A Cappella
Rise Against – From Heads Unworthy
Nirvana – Smells Like Teen Spirit
The Offspring – You're Gonna Go Far, Kid - Explicit Album Version

har faktiskt ingen vidare koll på om jag lagt upp dom förut dom allra flesta av dom har väl några år på nacken skulle jag tro...ja några i alla fall x)  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback