I can't take it ! why do I make it like this!?

Ska snart slänga mig in i duschen men jag tänkte lägga en en snabb uppdatering först ^^ 

Sitter och lyssnar på musik än så länge, och räknar dagar.. eller ja inte riktigt men tänk att det bara är ..(humm).. 4 (?) beroende på hur man räknar, men ungefär 4 dagar kvar sen är de sommarlov heh.. Lite grymt men ändå wierd.. för nästa termin är de 9:an som gäller. Sista året innan gymnasiet.. och jag är fortfarande kluven när de gäller vilken linje jag vill gå :/ De hänger väl mellan natur och media..
hepp.. iof så har jag väl i alla fall 6 månader innan jag verkligen behöver bestämma mig.. men ändå ;S

aja vi får la' se.. -_-

Men först o främst.. sommar xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback