OHHH... you son of a... >:(

Juste jag har vart på världens värsta humör idag >.<'
Men världens folk har inte vart på min sida idag -_-.. När jag delade ut tidningar så regna de.. jag mådde allmänt pissigt och jaa.. Sedan anländer till dropp off station xD AKA ica -_- Försöker få ordning på tidnings-j*vlarna (NER I DEN FÖRH*LVETTES VÄSKAN!!! ) Slänger upp tidningarna på en av kundvagns raderna när en medelålders kvinna runt 40 ? måste köra in sin J*VLA kundvagn precis där jag står.. Jag trodde jag skulle få spel och klappa till henne.. Eller i alla fall skrika.. ÄR DU BLIND KÄRRING!? de finns ju för F*N en rad till!!! Istället suckade jag så högt jag kunde och slängde tidningarna på någon låda... Herregud varför ska dom va så jäkla envisa om att göra livet surt för en.. -_-

de är mitt jobb och jag är betald.. men detta är såå INTE okej >.<'

om allt går vägen är de iaf snart 4 veckors semester ^o^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback