Det var en gång...

Eftersom jag var med på idrotten igår för första gången på länge så kan jag inte gå idag -_-' *suck* Jag har istället ägnat dagen till att läsa på mer inför provet som vi skulle haft idag, göra om bloggen, plinka gitarr och sitta med övriga läxor.

Nu över till någon 500ggr roligare... :D Den första snön har kommit ^^ De ligger dock nästan inget kvar. Men i skuggan kan man fortfarande se små, små vita "högar" med SNÖ :D

Här ser man då hur mycket de snöade vilket var en hel el o.O Helt awzume ^-^ Hoppas de kommer mer senare XD

Ehm något mer.... Jo fick hem en gymnasiekatalog från ehh Nacka tror jag de stod. Dom hade typ ett media gymnasium... jag vill gå :< Dock vill jag inte bo så långt bort :o. Så jag ska leta på närmare ställen och om syrran ska gå högskola på något annat håll får ju jag och mamma flytta någon annanstans. Heh frågan är väl typ var då >x< Iof jag måste gå nu för jag ska med på föräldramötet för dom ska prata om gymnasiet  här.. haha HEJDÅ XD  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback