Jag hade preciiis...

Sista proven innan höstlovet är avklarade ^^. 

Och just nu mår jag smått illa och har ont i halsen *jippie* o.o Blev väl antagligen förkyld när jag gick i vattenpölar igår (nej..inte avsiktligt). Bara det ger sig så är jag nöjd. Jag tänker inte vara sjuk ett lov till xD Tro mig det är något jag lyckats otroligt bra med de senaste 14 åren (hehe lol).

Nu har jag läst ytterst ..ehm nej -_-'' jag har läst för lite franska men de borde sitta nu, I hope >.<. Framtidsväljare av språk...ta inte franska..it sucks :D eller ja om man tycker om att sitta och böja verb,skriva meningar,jobba i övningsboken och skriva lite till så gå på våran skola 8D...
Och ironi ska vara den svage mannens argument (hahahhah)... Iof så är ju jag inte man... heh XD





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback