Tomotomato

Känner att jag har haft sådär en jätte lång paus o.O Men skolan och min infektion har tagit för mycket tid och ork -_-. Dock så är de mycket bättre igen och då kan jag ju börja slänga in inlägg ;) Ska fixa med ny design och lite annat. Förmodligen om jag hinner imorgon ^^.
JO! medans jag ändå håller på så ska jag länka till den här tävlingen som jag deltar i : TÄVLING
Där man kan vinna en personlig almanacka ^^ Har kikat på den förut men tycket den vart lite för dyr :P Vinner jag inte kommer jag nog kanske satsa på den ändå. Som en almanacksnörden jag är o.O x))
Nej men nu måste jag ju sova XD jag trode inte klockan vart så mycket.... god natt e_e'

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har igång massa tävlingar nu

& det kommer in nya titt som tätt.



Var gärna med och tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag så hemskt mycket om ursäkt..

Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-10-20 @ 11:21:05
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback