Börja bara vissla ! (;

Är hemma från 9:ans höjdpunkt ^^ Paddlingen var great! Började med att paddla och den andra klassen som var med började att gå. Tog ungefär 2-3 timmar att paddla dit. Satt och sjöng hälften av tiden xD. Stackars frida måste vart trött på mig tillslut XD. Sedan så var vi väldigt duktiga också :D Efter att ha hamnat på efterkälken skulle vi precis åka sida vis sida med en kanot som tre killar i våran klass bogserade en fin grön kanot. Hehe den hade ett "handtag" bak så jag bestämde mig för att haka på där och få lite hjälp att komma ikapp ^^ De gick alldeles utmärkt! Även om dom inte blev så jätte förtjusta när dom fick reda på de när vi "susa"  förbi ;D xD
När vi väl var framme regnade de. Men efter ett tag blev de strålande sol (; Frida och Amelie åkte hem efter maten och jag o Elina var ute och paddla runt i cirklar och lekte gondol :D (om de nu stavs så?) Sådana som är i venedig i alla fall xD Dock fick hon sitta ner.
Nästa dag. (dvs igår) Så fick vi gå nästan en mil hem :< Inte lika kul ska jag säga XD Mer om de tar jag sen ;9 nu ska jag äta (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback