HE mele no lilo

Mark Keali'i Ho'omalu – He Mele No Lilo


Har precis tatt en break från läxorna. Har lite kvar på politik grejen sedan är de dags att börja på hemkunskapen dock har jag till näst nästa vecka på den tror jag xD. Eftersom på måndag är det vecka 38. Alla nior har orientering (jag får inte vara med). Och då har vi hemkunskap. Nästa vecka är det PRAO och vilket gör de ganska självklart att vi inte har hemkunskap :D


Måste säga att det känns bra att ha lite längre tid på vissa saker. Dock ska jag nog göra HKK läxan imorgon så jag kan skriva ut den i färg i skolan ^^.


Bild från igår (;...eller nae XD dom bilderna är kvar i min mobil :< Men denna är ifrån juli såå jao de är ju alltid ngt x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback