I can throw you in a lake :D

Hejsan hoppas tjillevippen fast det inte ens stavs så ;)
Jag är på väg mot sängen. Tagga tagga tagga! dags att sova :D Ähum.... blir att sova i syrrans rum inatt med eftersom annars kommer jag antagligen vakna upp hög av vit skrivbords färg. Eller med huvuvärk vilket skulle kunna vara nästan samma sak.

BOmBOMbom! Jag har ont på min hand. Ugnarna i hemkunskapen är varma och bränns :S (nej inte ungarna..UGNARNA) Satte på en kompress nyss. I vilket fall som helst har jag inga planer på att sluta klaga på min smärta om minst 36 timmar. HÄRLIGT :D

Bild snålt.. we all know by now. Det ska bli bättre from.......onsdag ;9
NATTI ^-^
"Att sitta högt upp i ett träd mitt i sommaren är något bara hard core people gör 8D"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback