I'm going to be something

 

Vad det är får jag nog dock klura på en stund (;

Imorgon är det i alla fall hejsan knapp mobil :D 250:- is like nice ^^  Just nu: Läxor,apelsin,dub och skype xD Har nog inte nämnt att vi har slipat ett äldre skrivbord och målat om de? Nej tror inte det.

Det har jag i alla fall gjort i helgen. Och de är great :D Så om en liten stund hade jag tänkt att fylla några av lådorna med rendom shit. Typ onödigheter som inte behöver ligga framme. Måste även rota fram min sopkorg. Apelsinskal på bordet...not so nice?

Btw. så börjar de bli mörkt ute :o De går fort nu ;) sen så vips va de jul :D...xD Nja nu har ju alla en stor dag att se fram imot också. Birthday of MOI :D...okej kanske inte -_-'' pathetic

hörs senare ^-^ ~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback