Jag kan då inte sova

Mycket som snurrar i huvudet >.< Sen mår jag inte så bra just nu heller..

Men i alla fall, har satt mig vid skrivbordet med en svag bordslampa. Dock är de lite kallt så jag tänkte nog ta på mig jackan som hänger på dörren, hehe. Nae men de går nog bra endå.


Btw. så kan jag ju berätta att kläderna till brölloppet jag ska till nästa helg kom idag uhmm.. tror jag tog en bild o.O Eller de kanske jag inte gjorde? Jag kan inte hitta den nu i alla fall x)


Imorgon blir de att göra läxor och kanske be mamma klippa mig x) Känner mig fortfarande osäker på de där >.< Jag har jätte länge funderat på att klippa det kortare men inte riktigt vågat.. haha jag vet lamt. Men jag behöver nog inte klippa så kort som jag tänkte från början ^-^ hehe. Detta problem återkommer jag med om till morgonen xD.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback