Later!

Heh lite "ovanlig" bild när det gäller mig? Hittade i alla fall en äldre röd tröja som jag var tvungen att testa ^-^


Ska gå ner och klippa mig om sådär en halv timme så jag visar när de är klart. Jag är som vanligt väldigt uhmm nervös o.O'' Jag menar första gången jag klippte lugg igen på evigheter satt jag nästan och skaka xD Men jag har bestämt mig hur jag vill ha de så nu är de bara vänta och se ;D


Tycker ni om mitt rum btw.? Är de inte härligt med tidningar på golvet efter målning, kläder på stolen, stökig säng, Nyligen spelat PS2 kingdom hearts och en awzume vägg (; Idag har jag inga planer på att städa. Jag här nämligen läxor att göra. Men dom får vänta tills lite senare ^-^


C U all (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback