PRESSURE...

Oj vilken härlig dag :D...inte

Jag var på vårdcentralen hela förmiddagen för att det såg forjavlit ut under mina armar >.< ...smärta. Dom tog i vilket fall som helst vanligt stick i fingret prov och odlings prover. Dom kommer de väl dock ta ett tag innan man får reda på men jag har i alla fall fått en ny pencillin kur. Och de blir ingen mer skola denna veckan. Imorgon har vi studiedag och fredag ska jag tillbaka till vårdcentralen. Så inte förens tisdag då. Eftersom vi på måndag har orientering och jag får inte anstränga mig jogga eller något i den stilen. Jippie jag bara skuttar av glädje >.<''

Nu ska jag äta min apelsin och trösta mig med att jag har massa hemarbete att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback